روزگارغریبیست نازنین..

روزگارغریبیست نازنین..

حرف های تنــــــهایـــی!!! •.¸¸. وبـــــلاگ تنهــــــــایی ها .¸¸.•

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 8998
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->




تماس با ما

دلم برای تنهایی میسوزد☆

دلم براي تنهايي ميسوزد چرا هيچکس او را دوست ندارد

مگر او چه گناهي کرده که تنها شده

جرم تنهايي چيست که هيچکس او را نميخواهد ديشب تنهايي

از اتاقم گذشت دنبالش دويدم ولي او رفته بود.

تنهاي تنها نيمه شب او را مرده کنار حوض

خانه پيدا کردم از گريه چشمانش قرمز

بود برايش گريستم آخر او از تنهايي مرده بود

 تنهايي مرد و  من تنها تر شدم....

تنهایی عادت من است..



نظرات شما عزیزان:

AnIs
ساعت15:48---27 خرداد 1393
سلوم
با تبادل لینک موافقی؟


المیرا
ساعت15:42---18 اسفند 1391
جالبه

afsoon
ساعت23:07---6 اسفند 1391
:ghashang bood

تنهایی
ساعت22:50---11 مرداد 1391
این روزها ...

سیگارم را روی زخمهای عمیق تنهاییم

خاموش میکنم...

تا یادم نرود که چقدر تنهایم ...!


negin
ساعت1:22---5 مرداد 1391
سلام....وب زیبایی داری....اگه دوست داشتی به منم سر بزن و اگه خواستی لینکم کن و بهم خبر بده لینکت کنم...میسی

Mona
ساعت23:43---17 فروردين 1391
x67xx@yahoo.com

amir mohammad
ساعت17:01---24 اسفند 1390
سلام لطفا از وبلاگم دیدن کنید.مر30. www.a.s-roma.loxblog.com

غریبه
ساعت13:42---9 مهر 1390
سلام بسیار وب با حالی داری
به منم
سر بزن

در ضمن منو با نام غریبه لینک کن بعد یه ایمیل بزن تا لینکت کنم رفیق


نیوشا
ساعت22:47---28 شهريور 1390
سلام سلام عزيزم
چه وب خوشملي داري، دوس دارم وبتو عسلي
به منم سر بزن اگرم دوس داري بگو تبادل لينک کنيم و منو با اسم وبم بلینک بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم.
پس منتظرت هستم عجيجم
فعلا بوس بوس
[بوسه][قلب][بوسه]


هادي دستوراني
ساعت3:47---25 تير 1390
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید
از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید
ولادت امام زمان(ع) مبارک باد.
با چند مطلب جديد بروزم .منتظر حضور گرمت.


فروغ
ساعت15:01---13 تير 1390
سه بار آدرس وبلاگمو غلط نوشتم مال یه بنده خدا دیگه !

www.forogh25.blogfa.com

اشتباهی اون دوتا رو نرین این 25 روز تولدمو یادم رفت بنویسم


فروغ
ساعت14:56---13 تير 1390
اگه میشه تصاویر کارت پستال زیاد بزارین. مرسی

فروغ
ساعت14:55---13 تير 1390
خدا انسان رو در تنهاییش آفرید

محمد ابراهیم
ساعت14:15---3 تير 1390
به وبلاگ من هم سری بزن وب جالبی داشتی

mohammad
ساعت13:46---7 فروردين 1390
سلام وب جالبی داری


به وب منم سر بزن


اگه دوست داشتی لینکم کنی خبرش را بهم بده تا لینکت کنم


موفق باشی


سفیر
ساعت21:45---8 بهمن 1389
يا و چشم به ره مانده ام تماشا کن
به ديدهٴ که به ره مانده راه پيدا کن
به غنچهٴ که ز غم لب به خنده نگشايد
گذر به باغ کن و غنچه را شگوفا کن
منم که تشنه ز باران و درعطش مانده
ببار بر سر من موج شور دريا کن

ز نام دوست شود سبز واژه هاى کلام
به گوش بى خبران اين سخن تو آوا کن
منم که عزم سفر دارم و شب تاريک
رفيق راه شو و نور را مُهيا کن
سر تو باد سلامت، اگر که ما رفتيم
ميان گم شده گان نام ماست پيدا کن
" ثنا " سرود محبت سرا و مهر و وفا
به اين کلام نکو شعر را تو زيبا کن
سلام عزیزم دل نوشته هات عالی
به وبلاگ من هم سر بزن نظر بده
عزیزم


خـــ ـاطـــ ـره
ساعت0:03---1 بهمن 1389
ســـــلام دوست جوونم

وب باحالی داریــ

به منـــــــم یه سر بزن . دوس داشتــــی لینک به لینک کنیم .

باباااااااای


ندا
ساعت12:58---22 دی 1389
سلام دوست من ببخشید دیر کردم یه مدت زیادی بود تو نت نبودم . چرا اینقدر وبلاگت پر از تنهایی و غمه ؟ وقتی خورشید می تابه ! وقتی این همه گل قشنگ اطرافت هست فقط کافیه نگاه کنی خدا میخواد تو شاد و خوشبخت باشی چرا خودت نمیخوای ؟ امیدوارم همیشه بخندی و شاد و موفق باشی .. ندا جون

deltang
ساعت22:25---8 آذر 1389
salam aziz
booodooo beia k apam
montazeretam

deltang


ميثم
ساعت20:04---8 آذر 1389
سلام
وبلاگت خیلی جالب بود.
مطالب خوبی هم توش گذاشتی
اگه مایلی بیا با هم تبادل لینک کنیم.
یکی از این وبلاگ ها رو لینک کن و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم.
Movie-shopping.blogfa.com
با اسم " خرید پستی فیلم و DVD"
Movie-planet.blogfa.com
با اسم " لیست مرجع فیلم و DVD"


یلدا
ساعت17:08---28 آبان 1389
چرا من تنهایی رو دوست دارم چون یامن به دوستام وفادارنبودم یااونا به من ولی وقتی به تنهایی هم وفانکردم اون پای من موند ومنم دیگه وفاداری رو ازش یاد گرفتم

yasi
ساعت16:09---28 آبان 1389
خیلی قشنگ بود

deltang
ساعت22:37---27 آبان 1389
سلام رفیق این طرفا پیدات نیست؟؟؟
منتظرتم


دلتنگ...........


علیرضا
ساعت1:31---27 آبان 1389
سلام وب خیلی قشنگی داری منم یه جورایی مثل خودتم تنهااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا


ماهک
ساعت13:35---26 آبان 1389
سلام سلاممممممممممممم...عیدت مبارک ...برات بهترینهارو ارزو دارم.موفق باشی.بهم سر بزن یادت نره

پژمان
ساعت12:21---23 آبان 1389
سلام
زیبا مینویسی ، اما ای کاش از چیزهای زیباتری بنویسی.ذات تنهایی تغییر نمیکنه.


شایلین
ساعت10:47---22 آبان 1389
با توام با توام

دیگر ز دردی بیم نیست

هست اگر جز درد خوشبختیم نیست

این دل تنگ منو این بار نور

های هوی زندگی در قعر گور

ای دو چشمانت چمنزاران من

داغ چشمت خورده بر چشمان من

پیش ازینت گر که در خود داشتم

هر کسی را تو نمی انگاشتم

درد تاریکیست درد خواستن

رفتن وبیهوده خود را کاستن

سر نهادن برسیه دل سینه ها



ماهک
ساعت17:39---21 آبان 1389
سلاممممممممممممم...
عالی بود
چه موضوع خوبی(تنهایی)چون همه یه جورایی گاهی تنها میشن...وبلاگ زیبایی داری...موفق باشی.بهم سر بزن یادت نره


؟؟
ساعت15:04---21 آبان 1389
وبت جالبه

بیتا
ساعت15:03---21 آبان 1389
سلام وب جالبی داری موفق باشی

علی
ساعت15:00---21 آبان 1389


علی
ساعت14:56---21 آبان 1389
جالبه

amin
ساعت10:59---17 آبان 1389
salam ghashange vali khoda tanhat nazare

لیلی
ساعت23:28---15 آبان 1389
سلام کی می گه کسی تنهایی رو دوست نداره هم من دوست دارم و هم مجنونم

peyman
ساعت12:25---13 آبان 1389


جووجو
ساعت10:02---13 آبان 1389
سلاممممممممم
یوووووووووو هووووووووووو
من اینجام

پس دیگه تنها نیستی


حالا یه آپ شاد بزار ببینیم


deltang
ساعت15:26---12 آبان 1389
salam aziz... hatman behet sar mizanam to ham be man sar bezan khosh hal misham


شایلین
ساعت13:41---12 آبان 1389
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶


شایلین
ساعت13:40---12 آبان 1389
سلام اولین بارم که اومدم تو وبلاگتون قشنگ بود

hossein
ساعت21:23---11 آبان 1389
سلام معرکه بود واقعا سورپرایز شدم لطفا باز هم بهم سر بزن

mahdi
ساعت10:16---11 آبان 1389
با سلام دوست عزیز

اگه خواستی از وبلاگت در آمد خوبی داشته باشی به وبلاگ من بیا و در قسمت بالای وبلاگ یک سایت گذاشتم که فکر کنم از همه ی سایت های کسب در آمد بهتره.ثبت نامشم رایگانه .
اگه سوالی داشتی در قسمت نظرات بزار تا جوابت رو بدم.
راستی جهت حمایت از ما رو تبلیغات وبلاگ من فقط یدونه کلیک کن .
اگه تو سایت ثبت نام کردی خبر بده بیام رو تبلیغات وبلاگت کلیک کنم .


Mahan
ساعت23:04---9 آبان 1389
Salam , khobi ? Webe kheili khoshgeli dari , omid varam movafagh bashi , khosh hal misham be manam sar bezani Mahan

mhj
ساعت0:03---9 آبان 1389
سلام
ممنونم از حضورت

اولين پست وبلاگمو نوشتم منتظرنم

فهلا



محمد
ساعت19:11---8 آبان 1389
سلام خیییییییییییییییییییییییلی وبت قشنگه امیدوارم که موفق باشی

sherin
ساعت11:54---8 آبان 1389
حتما دوباره سر بزنيا فراموشم نكنى مر30

sherin
ساعت11:53---8 آبان 1389
سلام مرسی که سر زدى خيلى خوشحال شدم وافرین وبلاگت خیلی عالیه اگه دوست داشتد لینکم کن ممنون

اتی
ساعت11:48---8 آبان 1389
سلام به منم سری بزن موفق باشی

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران

می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای

را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد

شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده

می گیری می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی

تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟


حرف دل 2
ساعت15:12---7 آبان 1389
سلام به شما دوست عزیز
این سرویس وبلاگ دهی رو ندیده بودم
جالبه
وب قشنگی دارید
مرسی که سر زدید
آپ کردید خبر کنید


b
ساعت15:08---7 آبان 1389
a aaaaaaaaaaaaliye

b
ساعت15:07---7 آبان 1389


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ★غریبه★ تاريخ: 8 مهر 1398برچسب:☆دلم برای تنهایی میسوزد☆, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه ای روزگار لعنتی تلخه بهت هرچی بگم من به زمینو آسمون دست رفاقت نمیدم امشب از اون شباست که من دوباره دیونه بشم تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم امشب از اون شباست که من دلم میخواد داد بزنم تو شهره این غریبها دردم و فریاد بزنم از این همه در به دری تو قلب من قیامت چه فایده داره زندگی این انتهای تاقته از این همه در به دری به لب رسیده جون من به داد من نمیرسه خدای آسمون من.++ مرا اینگومه باور کن..کمی تنها کمی بی کس کمی از یادها رفته خدا هم ترک ما کرده....خدا دیگر کجا رفته؟نمی دانم مرا ایا گناهی است که شاید هم جرم آن غریبی و جدایی است.....؟مرا اینگونه باور کن...... توروخدا نظر یادتون نره..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to bidak.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com